Creatief in Communicatie én Marketing

Creatief in communicatie/marketing

Ja, dat is de beste omschrijving van wat ik het liefste doe. Creatief zijn in communicatie & marketing. Concepten bedenken, adviseren, anders laten denken én doen, de boel opschudden.

De laatste 10 jaar ben ik voornamelijk ingehuurd om organisaties te leren communiceren met hun interne klanten en/of externe klanten.

Hiervoor zijn natuurlijk ontelbare platformen, media, middelen en concepten te bedenken en dat vind ik ook het allerleukste dat er is. Hoe, waarmee en wanneer bereik je je klanten op een zo efficiënt en creatief mogelijke manier.

Hieromheen bedenk ik activatiecampagnes, schrijf ik communicatieplannen, marketingplannen en organiseer ik de online communicatie via website, nieuwsbrief, email-marketing, social media en marketing automation.

Eigenlijk draait het allemaal om de Customer Journey, de klantreis. De klant 100% centraal stellen, of dit nou een interne klant of externe klant is.

En gaandeweg dit soort trajecten ontstond als vanzelf vaak een Employer Brand. Het is mijn visie dat binnen afzienbare tijd werkgevers zullen moeten gaan solliciteren bij werknemers/talent i.p.v. andersom. En hiervoor heb je een sterk Employer Brand nodig. Dit maak je door content, communicatie, marketing en campagnes. En dát vind ik zóó leuk om te doen.

Laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

© 2024 Delmax.nl

Thema door Anders Norén